Saturday 23 February 2013

Serabut

Assalamualaikum semua ! hye korang entah kenapa kan malam ni aku rasa aku sangat serabut tension rase macam nak marah jee , tapi sebab apa aku nak tension bagai tak dak sebab pon sebenarnya dan aku mana ada masalah besar pun masalah kecik2 tu ada lah tapi aku serabut anda faham tak ayat aku tuu ? sebenarnya ada beberapa masalah yang aku hadapi 1st semalam aku keluarkan duit dekat akaun CIMB then aku pergi mydin beli2 barang semua dan aku terperasaan satu hal , KAD BANK HILANG LAA haduii nasib baik la aku dah bawak keluar duit , aku mane ada masa nak pergi bank buat kad semula arghhh takpe senang je esok tepon cimb terminated kad mintak keluar sekejap dengan bos pergi bank yang sekakang kera je dari opis aku tuu 2nd hari nie betul2 buat aku letih gilerrrr nak mampus harinie kat kuantan ada perlawanan bola sepak antara kelantan and pahang jalann perghhh bapak la gilerrrrrrrrrrrrr jem then aku tumpangkan kawan mak aku nak pergi giant boleh pulak suruh aku ikut jalan jauh then masuk kawasan bandar dan kiteorang terperangkap dalam kesesakan jalan yang sangat menguji kesabaran haku dan satu hal aku paling benci orang mengarahkan aku tak tentu pasal siapa yang rapat dengan aku tahu la aku macam mana kan kalau nak marah ! dah la time tu aku baru balik kerja , kepala jangan cakap rasa macam nak meletup je almaklum la malam sebelum tu aku pergi makan burger bakar , pastu balik lewat pagi kena bangun awal nak pergi kerja .  kenapa ye badan rasa macam tak sedap je cuaca panas sangat kut arinie dah la minggu lepas seminggu aku demam and selsema rase macam nak mc je seminggu tapi apakan daya aku nie kan praktikal jee ^_^.Alhamdullilah sejak aku duduk rumah dengan mak aku solat aku lebih terjaga , selagi aku belum solat isyak selagi tu aku tak boleh nak tidur sekarang dan kalau waktu subuh je automatik aku akan tersedar mata jangan cakap memang berat r tapi aku gagahkan jugak untuk bangun dan aku nak melakukan suatu perubahan nanti insyallah doakan aku yee


burger bakar nie sedap gilerrrr weh kalah yang kat ipoh masa 1st time aku makan dulu hehehe


No comments:

Post a Comment