Friday 15 February 2013

Kekurangan cuti ?

Assalamulaikum !_! huh sem 4 nie means praktikal aku nie betul-2 kekurangan tidur al maklum la cuti pon sehari je kan apa lah nasib , dah la isnin , selasa , rabu , khamis , jummat aku balik pukullllllll 6 you olsss..kalau la aku dekat poli nie aku rase macam terlebih lebih pulak cuti nya .. why pratikal x cuti ha ? cuti pertengahan sem xda ke ? very the mengantuk lahh..kalau datang je ofis mesti mata kuyu tapi aku tengok orang la steady je datang opis nok2 si sarimah tu masuk kul 7.30 bertolak dari rumah pukul 6.50 rumah die jauh sikit dekat neram sana nu , kalau x tau neram kat mana boleh google map eyh..hehehehe aku rase aku nak apply cuti tapi sayang la sebab elaun die bayor ikut hari yang kita datang , alhamdullilah elaun nya pon masyukkkk hehehe tapi ai kan boross xtau duit pas ke mana tapi ada jugak la nampak hasil pemborosanya hehehehe..tapi dalam x dak cuti tu banyak gak tempat aku dah belanja nie hehehe kalau boleh aku nak buat misi nak rase semua kedai makan yang special2 kat kuantan nie tapi bukan dengan duit aku laa hahaha sebab sarimah kan ramai kawan , pastu aku lak teman die ke hulu ke hilir perut pon kenyang hahaha ni aku nak perkenalkan kawan - kawan aku masa praktikal tapi alin x dak sebab die kalau hari jummat memang die balik rumah , so , kalau ari jummat kami bertiga jela keluar makan kalau hari lain memang ber4


aku , tahiran and sarimah


tahirah ni praktikal jugak , tapi die engineering department


ni lah sarimah nyaa..die nie kerja kat sini as a QA


we lunch at secret recipe hehehe



muka datang opis hari sabtu hehehehe

nanti kalau kuar dengan alin tangkap gambor die pulak...k la bye




No comments:

Post a Comment