Sunday 10 February 2013

gua makin gemok babe

Assalamualaikum huh gua makin gemok beb ! help me..semenjak duduk rumah ni berat semakin naik  umpama cendawan tumbuh selepas hujan mana tak gemuknya mulut asyik mengunyah jep nak tidur pon mengunyah lagi ..haduii pipi nie dah macam kuih bom dah ha bulat betul rasenya..stress betul la aku terutrama sekali time part nak pilih baju pergghhh bapak lah susahnya lahaii aku tengak mak aku n yasmeen *adik senang je dieorang yang mana dieorang suka boleh je pakai tapi aku punye lah payah nya bila dah jupe seluar yang murah size pulak xdak , pastu kalau jupe yang berkenan dah ade sizee harganyaaa pulak macammm haram bapok la mahalnya...bencinya lemak2 yang ada kat badan nie kadang terasa jugak nak beli ubat kurus tapi bila fikir2 balik kalau ubat kurus yang murah ni konpem x berkesan punye , kang makan julap kang x larat pulak nak g tandas nak g london weigt management kang ongkos nya pulak kureng ouhh serba serbi x kena la mulut je cakap nak kurus tapi perbuatan selagi x rasa nak muntah selagi tu la aku akan makan hehehehe...



gemok xoxo

No comments:

Post a Comment