Sunday 17 February 2013

Haters

Assalamualaikum !_! hye korang..tetiba pulak nak talk2 about haters..semua orang ada haters kan ? jangan nak tipu la kalau korang cakap korang tak haters sila kerat jari2 tembam gua nie kalau siapa dalam hidup die tiada HATERS . Actually , kalau aku pergi mana2 sekalian pon mesti aku mempunyai haters *jujur x gua ? hahahaa.kalau dulu masa zaman tok kaduk dulu masa aku kecik2 dulu aku selalu kena buli kesian kan aku hehehe selalu aku kena ejek , orang tak nak main dengan aku yelah dulu kan aku skema ikut je apa orang cakap tapi bila aku dah sekolah menengah aku tidak akan mengizinkan buli membuli ini terjadi lagi hahaha aku yang buli orang ada laa . dulu aku ingat lagi seorang budak nie die selalu buli aku dan sehingga sekarang aku sangat sangat sangat membenci beliau kalau dulu zaman myspace kan die add wa beb tapi wa approve jela sebab gua pon nak tengok die punya profile kan hehehe tapi sekarang aku rasa aku lebih berjaya la daripada die kan walaupon hakikatnya die lagi cantik *rupa tidak menentukan kejayaan . Sebenarnya haters nie dia adalah orang yang paling caring pasal kita kalau boleh kita berak pon die nak tahu sikit ke banyak haha melampau sangat perumpamaan aku kan hahaha suka hati aku la blog aku .Kalau ikutkan memang la kita x yah ambik port pasal benda2 gini buat sakit kepala je kan tapi bila orang dok sok sek sok sek pasal kita x sedap jugak la telinga nak memdengarnya. if you hate me, please stay away from me.Tapi sekarang alhamdullilah ramai jugak la orang yang aku tak suka dan dieorang tak suka aku kiteorang dah berbaik even aku nie sebenarnya susah sangat nak berbaik dengan orang tapi bila umur dah meningkat ni *eceh macam tua sangat aku dah semakin banyak berfikir smapai bila aku nak sombong dengan orang kan orang dah mintak maaf aku maafkan jela nak tunggu aku mintak maaf , memang aku tak kan buat . Bila kita dah x dak dendam hati pon senang kan hehehehe

No comments:

Post a Comment