Tuesday 5 February 2013

My new baby

Assalamualaikum hari nie rase nak update blog membuak-buak rasenya..hehehe walaupon dah cakap kat older entry x nak dah buat entry pasal2 aku nie hehehe..okey tu intro jangan nak nak fokus sangat baca okey ...my new baby ? i tak kahwin lagi , sekarang nie baby nie dah jadi macam general pulak orang tua bangka pon ade lagi orang nak panggil die baby okey barang pon boley kite panggil baby sebabnya kan baby kan  kita sayang so sebaga tanda menyayangi kat sesuatu benda nie aku pon panggil lerr benda nie baby jugak .

apa benda tu eyh ? jawapan nya ialah my car . my first car hehehe walaupon hanya kereta second hand and kereta kancil je pon tapi besar ertinya buat aku.aku nak mengucapkan ribuan terima kasih kat mak sebab susah payah nok beli kereta tu untuk aku , i really apperiacte that ! <3<3 bio la orang nak kata aku berlagak ke apa tu aku ttp bangga hahaha..*dah2 stop kutuk aku dalam hati korang ye...walaupon ade yang kutuk aku nak pegi praktikal je pon nak pakai kereta  , hello orang yang pergi praktikal kalau hujan turun tetap basah ha okiess..makcik2 n pakcik2 sekalian kalau x bagi saya pakai kereta saya nak makcik2 n pakcik2 pon jangan pakai kereta  , makcik2 n pakcik2 bukan gune duit saya nak beli kereta n mak saya beli kereta untuk saya bukan pakai duit makcik2 n pakcik2 juak sekalian terima kasih okey

habis cerita pasal kereta nak bagitahu la sikit2 ni ha pasai praktikal .. aduii ciq boring ha setiap hari duduk je kalau ada kerja pon kerja yang sama je kering kontang ayat nak buat dalam buku report tau dah laa report hari2 pastu report mingguan pon ade jugok so tension aku dibuatnya..lecturer nok ke baca report kite ni sampai 150 lebih muka surat bukan sorang student poli beribu larat ke nak baca ?

No comments:

Post a Comment