Tuesday 5 February 2013

Makan ? hobi aku tuu

Assalamualaikum ! walaikumussalam aku tulis siap2 walaikumussalam nanti ade yang x jawap dosa pulok kan..entry nie aku nak cerita pasal makan laa eyh aku nie memang kuat makan x kira la makan benda pong nasi ke makanan ringan ke kuih2 ke tapi x dak la semua benda aku makan tpi aku aku yakin benda2 yang makan mesti korang makan hahaha..dan aku suka sesuatu yang baru tapi x dak laa aku nak cuba rasa ikan kelii..hehehe mane ley kutuk2 ikan keli sebab most of my friend makan ikan keli sebenarnya aku sedang cuba muhasabah diri aku kalau kita tak makan sesuatu benda tu jangan la kita kutuk benda tu depan orang yang makan.contohnya ikan keli tu aku x makan tapi kawan2 aku makan kalau aku kutuk ikan keli tu confirm2 terbantut member tu nak pelahap kan haha..kutuk dalam hati lagi bagus sebab xdak sape dengar tapi x baik gak allah kan dengar...


the best karipap in the world..memang sedap giler karipap nie weh aku nie bukan jenis yang minat karipap tapi bila cube yang nie 4 biji sekali aku makan dah laa besor gedabok sebijik2


bbq..nyum2 buat dekat kg bbq nie mmg sedap hingga menjilat jari


laksa nyonya melaka by laksa shacks hoohoho favourite aku dari sekolah lagi nie..kalau g ecm tu telan air liur aku tengak kedai laksa shacks nie ha


fenomena kut durian crepe nie..ni membe aku yang buat memang sedap isi durian banyak terima kasih daun keladi damia yang bawah ni pulak aku beli dekat kuantan parade



pavlova..mak aku suka nie aku kureng sikit tapi suka buah2 yang atas2 die tu hehe


ni yogurt snogurt ala2 tutti frutti sedap jugak snogurt nie tp x leh lawan tutti frutti la kan


my favourite kerepek


cupcake angry bird..x minat arghh aku makan nie manis nak mampuih aising die


susu 1 malaaysia..lebih2 dekat sekolah budak2 x datang minum kak fina bawak la balik umah aku , bio akak nie berabih kan adik * demand betul bdk zaman sekarang nak minum yang mahai ye sedap ape susu nie walaupon x sesedap dutch lady


manggi hehe hari ahad petang aku suka r masak manggi dah x dak keje dah nak buat kan..

k tu je bye










No comments:

Post a Comment