Thursday 7 February 2013

Mengantuk

Assalamualaikum uhhh memang mengantuk giler2 la kan kalau pagi pagi gini..ni kalau dapat bantal nie konpem tido sampai esok tak sedar2 dah haha kecuali la kalau bau masakan dari dapur kan..aku nie memang ade penyakit mengantuk dari dulu lagi zaman2 sekolah teknik dulu lagi ha memang aku selalu tido dalam kelas sebab tu cikgu math aku selalu marah aku ade je yang tak kena kalau masa akaun puan yeo yang garang tu aku ley tido xkan masa miss gan*cikgu math aku dulu aku x berani nak tido kan hahaha..kalau dulu siap ade budak asrama jual sabun untuk tak bagi mengantuk lagi konpem la aku beli kan tapi tahap kebekesannya tahan sekejap jee...ehemmm tu kes dalam kelas , kalau dengar ceramah lagi laa aku mengantuk sepanjang aku hidup nie boleh kira berkali je ceramah aku x tido ke tak dak aku x tido ? aku pon x ingat lerr..macam mana yek nak atasinya penyakit nie ? ni belum kahwin lagi nie kalau dah kawin nati agaknya sape la nak jaga anak aku kalau terjaga tengoh2 malam *buat2 tanya pulak padahal dah tahu siapa nak jaga kan tentulah suami mithali hahaha kita dah penat mengandung , bersalin x kan berjaga malam pon kita lagi kan haha dah melalut cerita aku nie..kalau dulu2 kan masa kecik la aku ingatkan kalau kita dah habis sekolah tak yah nak bangun pagi2 ginie tapi bila dah besor nie kena g kerja pulak haduiii memang la tapi kalau aku bangun tengahari pon aku tetap rasa mengantuk gak sebabnya terlebih tidur

No comments:

Post a Comment