Wednesday 6 February 2013

Calon Suami

Assalamualaikum. tetiba pulak rasa nak buat entry pasal calon suami ? hohoho tapi aku x dak calon lagi lerr , carikan sorang boleh ? hahaha..hemm kalau dulu2 long long time ago kan aku selalu cakap nak suami yang hensem , kaya , baik , kelakar tapi semenjak aku dah masuk awal 20 an nie baru 20 okey time aku taip entry nie aku jadi terfikir siapa aku untuk menetapkan syarat untuk calon suami aku , cube kalau suami aku pon meharapkan seorang yang cantik , rajin , pandai memasak tak kena naya tu hehehe..so , aku serahkan jodoh aku pada Allah SWT kan masa kat luth mafuz lagi Allah dah tulis siapa jodoh kita , bila ajal kita , rezeki kita semua Allah dah aturkan kita sebagai hamba kena pasrah dan berusaha untuk sesuatu yang baik.Kalau boleh aku meharapkan seorang lelaki yang boleh membimbing aku ke jalan Allah , yang dapat mengubah aku menjadi seorang yang lebih baik dan menjadi ayah kepada anak-2 aku cewahhh...*jauh sungguh aku fikir ye...yelah lately ramai member aku yang nak kahwin and tunang so, bile aku cakap kat makcik2 yang kerja kat tempat praktikal aku nie yang aku nak g member bertunang or kahwin dieorang tanya laa aku time aku pulak ? lambat lagi makcik jawap ku malu2 sambil tanya gigi dan senyuman yang manis hahaha..

No comments:

Post a Comment