Tuesday 5 February 2013

ouh IT !

Assalamualikum since praktikal nie aku rase menyesal giler sebab main2 dalam kelas computer hardware dulu arggghh menyesal gua cakap sama lu..kat tmpt aku praktikal nie lebih banyak tertumpu kepada cara2 nak baiki komputer , setting macam2 setting kena buat and aku rase malu sangat bila nak cabut hard disk pon aku tanya orang haduii rupanya sangat2 senang lenang..oh my lecturer forgive me !! tapi aku sangat2 benasib baik walaupon semua yang ade kat sini lelaki yang banyak pegalaman yang dah berkerja bertahun tahun dieorang sudi nak ajar aku tak kira laa dari kerja senang sampai la kerja susah . i think i am very lucky girl hohoho..



ni bahagian dalam cpu yang aku berjaya baiki rosak ape entah lupe r hehehe




ni laptop compact yang aku berjaya buat..emm laptop ni overheat nak leraikan 1 1 bapak la payahnyaa tapi akhirnya berjaya berkat tunjuk ajar encik2 dekat sini siap dapat pujian lg sebab laptop compact nie die banyak sangat pakai scruw dan memerlukan sedikit keganasan dan kesabaran untuk membukanya..gambor2 tu semua aku snap pic masa baru bukak bahagian bawah die jep gambar seterusnya aku dah maleh sebab meja penuh dengan scruw , aku maleh doh ler nak ambik hansetnya dalam erti kata lain aku fokus hahaha...


No comments:

Post a Comment