Wednesday 6 February 2013

Aku Sensitif ?

Assalamualaikum ! Aku memang di lahirkan dengan perasaan sensitif agaknya ? entah la aku nie , aku try dah jangan nak sensitif sangat tapi aku tak boleh aku selalu cuba pujuk hati aku nie jangan la sensitif sangat tapi hemm entah r erk kena gak sensitif ? tapi sensitif aku nie kadang2 sensitif yang biasa2 je tapi kalau datang hari sensitif yang terlampau memang aku diam jela kan tapi lebih parah aku menagis hehehehe.nak2 kalau orang yang lebih tua menengking aku memang kat situ jugak air mata aku keluar tapi kalau dengan kawan aku ego sikit la memang aku x nagis r tapi aku boleh buat dieorang menagis hehe *bapak giler kejam aku kan...sebenarnya aku tak nampak pon ape kebaikan sensitif nie kalau keburukan die banyak contohnya kita boleh kehilangan seseorang , hilang mood nak mesra2 dengan orang tu dan akan dikutuk di umpat dan sebagainya..kadang2 aku terfikir kenapa aku jadi sensitif sangat ? maybe sebab aku x sensitif kut dengan perasaan orang yela aku kan kalau nak marah sangat memang semua benda r keluar dari mulut nie lepas tu time aku bergurau maybe orang tak tahu niat aku nak bergurau tapi aku dah menyinggung perasaan orang...hemm dan mulut aku terlalu berat untuk mengucapkan kata maaf tu padahal senang je kan ? tapi walaupon sebenci mana pon aku dekat seseorang tu walaupon mulut aku cakap x kan maafkan orang tu sampai mati sampai akhirat pon sebenarnya dalam hati aku , aku dah pon maafkan orang tu tapi macam biasa la aku kan ego mana nak mengaku aku maafkan orang kan.bye

No comments:

Post a Comment