Friday 1 March 2013

Welcome Mac

Assalamualaikum ! sekejap je kan dah masuk bulan mac dah bulan that mean lebih kurang 2 bulan lagi aku akan habis praktikal kenapa eh  tetiba aku rasa sedikit sedih eyh nak habis praktikal adakah kerana ? tettttt hahaha no no maybe aku dah sedap berkerja kut sebab tempat aku pratikal nie fun gilerrrr gua kasi tau sama lu orang hahaha bos baik , pekerja2 kat sinie baik ,elaun praktikal yang super awesome , kawan lagi la baik kan hehehe and tak lupe jugak untuk makanan yang super murah tu haha walaupon  x banyak sangat pilihan tapi okey la kenapa aku cakap murah korang bayagkan nasi yang bertimbun , ayam masak kari seketul , sesenduk tauge goreng , sambal belacan baru rm2.50 je i dont know where they get the "untung".Dekat sini banyak dapat pengalaman kut memang aku rasa enviroment kerja la kat sini...ok la tu pasal praktikal semuanya best sangat2 hehehe...akhirnya aku dapat jugak makan steamboat end of the febuari hehehe




eem makan steamboat kat sini tak dak grilled bagai just ada tomyam n sup je tapi ok la ada mee , ada nasi goreng , ada aiskrim n kek pisang bagai tapi bagi aku la sos kat johnny lagi sedap kut hehehe..macam biasa aku pergi bertiga je sebab abang alin masuk  hospital die tak dapat nak join kitaorang.Masa makan nie tetiba pulak mak sarimah call cakap kakak die nak bersalin tapi tak bersalin lagi kitaorang makan dengan keadaan yang agak risau jugak laa hehehe. K la tu je nak cerita ada lagi story tapi malu nak cerita kat sini sebab my boss nak link blog aku haha sebab die nampak aku bukak aritu tapi aku x bagi hahahahah mesti die cari nanti OMG maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuu hahahahahaha...

No comments:

Post a Comment