Sunday 17 March 2013

My first kek coklat

Assalamualaikum O_O hari nie aku nak sharing lerr sikit pasal aku buat pasal kek coklat yang aku buat jummat lepas hehehe idok lerr menjadi sangat tapi masih boleh dimakan oleh manusia hahaha aku memang suka buat kek ni tapi antara alasan2 yang selalu membuat kan kek aku tak menjadi aku penat , aku malas nak beli barang , aku tak dak masa , mak aku marah semak kan dapur die hahahaha...


first time hangussss !!! hahahaha


sebenarnya kalau aku masak benda2 pon bukan aku nak makan sangat saje mengedik nak buat , okey ni da siap letak dalam tuperware untuk di makan oleh budak2 asrama


ni yang da last2 afiq yang letak dalam cup aku tinggal bakar je -_'


rupa dari dekat *aku tahu rupanya buruk okey hehehe

hari ni nak buat sarang semut pulak hehehehe *_* bye

No comments:

Post a Comment