Sunday 3 March 2013

Cara aku jaga jerawat

Assalamualaikum hai everybodiess hehehe , emm cara aku jaga jerawat bagi die hilang la kat pipi aku nie bukanya jaga jerawat macam jaga anak makin lama makin besor hehehe *eh cakap macam aku ada anak je kan hehehe .. kalau aku dulu memang anti betul dgn jerawat nie ha kalau ade je kat pipi aku terus ambik cermin ambik pemiicit jerawat pastu terus ada tompok2 hitam kat muka tak dapat laa nak kulit mulus macam erra fazira hahaha..Sekarang nie aku lebih menjaga jerawat dan tak nak dah picitt2 dah die aku sabar je la tengok die ada kat muka dalam hati kalau dapat nie sekali aku tekan je teruss terkeluar tapi apakan daya dah berazam taknak picit tapi kadang2 tu kalau iman tengah kurang aku tak kira dah terus picit pastu menyesal hehehe okey panjang sangat dah aku bercerita tu meh laa nak bagitahu apa yang aku buat :
                         
first sekali aku cuci muka sebelum tido dengan lamanyaa hehehehe aku pakai sabun miracle tab bila aku gosok2 kat muka sambil tengok tv esok tengok jerawat dah nipis2 hehehe make sure lap muka sekering kering lepas cuci muka 
second aku pakai toner miracle tab jugak sangat berkesan
pastu aku pakai bedak sejuk tapi sekarang aku dah tak pakai alasanya MALAS hahaha
akhir sekali aku makan colegen rumpai laut grade AAA hehehe
sekala sekali tu aku ada jugak letak telur putih kat muka hehe
tomato pon kadang2 bagi muka lembap kehkehkeh

tu lerr die serba sedikit cara2 aku ni berkesan untuk aku tapi tak tahu laa pulak untuk korang kan aku just share jep hehehe.cara aku tulis ni macam ramai sangat nak baca blog aku kan hahahaha takpelah saja nak feeling2 kak bedah hehehe bye

No comments:

Post a Comment