Sunday 10 March 2013

Baucer Buku 1 malaysia

Assalamualaikum ! ni kali kedua aku dapat baucer buku 1 malaysia nie kalau dulu RM200 je lar nie kerajaan dah up kan jadi RM250 , memang macam2 dah dalam kepala hotak aku nie nak beli tapiiiiii goram pulak den nie ha alkisahnya gini aku g la popular kan berpecoh doh semua pilih barang2 masing-masing.Afiq memang syok la die pilih colour pencil die 40 heget memang da lama die nak yang mcm gitu time dapat baucer nie aku tunaikan lah permintaan die , siap2 dah beli semua aku carik port baik punye g kire barang2 semua gam2 250 heget time nak g bayar kat cashier ade pulak problem nya hanya 20% untuk beli alat tulis dan 80% untuk beli buku OMG ! hampa sungguh terpaksa la tangguh dulu nak bayar sebab nak g cari buku sampai harga RM200 hampeh betul buat syarat macam gini biasa la benda free kan patut la aku tengok penuh semacam je alat tulis tak macam dapat yang first time dulu licin pen2 semua . Doh la aku susah giler nak dapat baucer nie mintak tolong orang ni mintak tolong orang nie akhirnya bila da dapat jadi mcm ginie pulak *thanks kak nana coz tolong ambikkan flying kiss sikit hehehe btw kite kena la bersyukur dengan apa yang kita dapat


terlampau excited sangat masuk je kereta terus ambik gambor *beria sangat aku neh


ni la serba sedikit


bangga dapat bb1m lepasss tu x_x


novel yang sempat pilih tapi x tahu biler nak bace

k tu je la bubye 

p/s : nak beli camera dslr please ? buruk benor gambor




No comments:

Post a Comment