Thursday 14 March 2013

gila beli barang online X_x

Assalamualaikum ! hye korang sejak dua menjak tiga menjak ni , as usual tak dak benda nak buat kerja menhadap laptop selama 10 jam tanpa henti *sikit je aku menipu ade ler jugok aku g makan , sembahyang , toilet semua tu aku memang aktif sungguh membeli secara online ye tuan tuan puan puan ditambah pulak aku dah tak payah nak g bank untuk transfer thanks to cimb cliks sangat mudah hahaha ! kalau dulu nak beli barang online ni takut menipu la apa lakan macam tapi semua tu bergantung kepada kita ye aku bagi contoh ye korang nak beli macam pencuci muka ke hape kan korang tengok dulu kat google survey dulu harga die berapa kalau beza setakat 2 3 heget tu okey la kan memang harga macam gitu kalau da beza 10 20 heget baru la ye korang boleh berfikir  2 3 kali nak beli sesuatu produk tu hehehe , tapi setakat ni aku tak beli lagi baju sebab sebabnya aku takut size sebenarnya yela badan wa ni bukanya slim n gua x dapat nak agak size berapa kalau pergi kedai kadang2 wa kena pakai size L ,  kadang2 size XL , kadang size XXL dan akhir sekali huhuhu *gemuk sungguh anak pakcik yusof ni  kalau tudung pulak aku lebih suka beli kat kedai kut sebab nya harga lebih murah , pastu senang kita nak tengok kain lembut ke keras ke kan hehehehe...



semua pic ni aku ambk kat google je sebab aku update blog kan kat opis malas nk g ambik usb bagai ni la antara barang-barang yang aku berjaya beli hehehe tapi aku merajuk dengan mak aku ? asal tetiba aku cakap pasal mak aku lak nie sebb nya kan kalau kita beli mesti poslaju or skynet yang hantarkan ye idok tapi asal "posmen" datang je hantar barang mesti mak aku takdak aku lagi la xdak aku g praktikal kan pastu kena g ambik sendiri aku mane la ade masaaa hahaha *macam la aku ni wanita berkerjaya sangat kan hahha

No comments:

Post a Comment