Friday 22 March 2013

Bash

Assalamualaikum ! hari ni nak cerita sikit la kan pasal bash2 nie..apa benda bash tu ? aku pon tak tahu sebenarnya tapi bila dok selalu dengar orang sana sini sebut kan baru lah aku tahu sebenarnya bash tu menghentam orang , baru la nampak berstyle sikit bile sebut bash kan ha ha ha tapi bash tu sama ke macam mengejek ?? aku pon tak pasti laaa ha ha ha kalau dulu masa zaman aku kecik2 memang familiar sangat la mengejek tu bagi aku he he he..anda pernah di bash ? hemm aku sendiri pon tak pasti aku nie penah ke bash ke tak ? maybe pernah la kut yelah dalam hidup ni tak semua orang suka kita dan tak semua orang kita suka ye dok ? tapi serius aku cakap , aku tak suka di bash ha ha ha tapi siapa suka kena bash kan ? ade yang suka ke ? dimana wujudnya bash ni ? mesti la yang paling banyak sekali kita jumpa dekat facebook and twitter..tapi bagi aku la kan orang yang suka bash orang nie tak sedar diri kut balik rumah beli cermin besor2 tapi dalam cermin just tunjukkan fizikal buat apa jugak kan ? tapi serius aku cakap kalau setakat bash benda2 biasa setakat typo okey laa sikit2 tu boleh la diterima dan boleh jugak nak anggap benda tu saje je nak gurau2 dengan kawan2 kalau tak dak gurau2 dengan kawan2 tak dak nilai persahabatan la kan hambar jee ! lagi satu aku bukan nak tujukan entry nie untuk sindir or perli sesiapa benda nie ada dalam hati aku , perasan aku bila baca status kat facebook  ! tapi aku tak cakap aku tak penah bash orang , aku pernah buat then aku rase menyesal la jugak tapi terpulang kat seseorang itu nak pikir macam mana kan positif ke negatif ke ? kepada sesiapa yang penah kena dengan aku memang aku mintak maaf sangat2 okey aku akan cuba cuba dan cuba  tak ulang dah benda yang sama okey !


cc : google

No comments:

Post a Comment