Monday 11 March 2013

Cara menangani orang miang keladi

Assalamualaikum ! haiii semua fuhh tajuk nak A je kan hehehe sekarang ni kebanyakan yang aku update pasal diri aku , apa yang aku rase bila aku mehadap laptop hehehe okey2 back to my topik sebenarnya kita ni memang x ley lari dari berjumpa dengan orang miang keladi nie kenapa panggil miang keladi , sebab kalau kena keladi yang gatal tu terkena kulit miang habis tahu hehehe emm apa yang korang rasa , fikir , hidu bila terjumpa dengan warga warga istimewa nie ? kalau aku depends la dan aku tahu jugak mungkin tu cara dieorang bergurau dan aku boleh terima lagi kalau hanya sebagai kata-kata sahaja tapi yang aku x boleh terima kalau dah masuk bab-bab sentuh menyentuh nie *aku tak penah mengalaminya okey kalau x memang makan kaki , dan lucah melucah nie . okey mari la aku nak bagitahu apa yang aku buat kalau jupe ngan orang orang macam nie
1.aku buat-buat main hanset hahahaha *ala bajet je ramai orang nak msj kau hehehe 
2.jangan sesekali pandang mata die *boleh jugak terkono sihir kau
3.bila "orang" itu bersama dgn kawan2 tgh borak2 die jangan sesekali menyampuk *tikuskan diri anda okey
4.kalau die ajak keluar makan dan anda dah tak mampu nak menolak bawak la sekali kawan-kawan , mak ayah , abang kakak , boyfriend , girlfriend uolss okey heheh
5.jangan ambik air yang dah terbukak , kalau air kotak or air tin yang tak bukak lagi okey la sbb aku pon ambik hehehehe
6.kalau die cuba nak apa2kan korang 1 je tempat korang boleh aim utk selamatkan diri korang dkt die punyeee tuutttt *agak lucah sedikit yee hehehe  tendang habis kuat ye hehe, aku bnyk tgk drama
7.jangan bagi diri korang terhutang budi ye *nanti tergadai body
8.cuba pakai selekeh mungkin hahahaha

tu je la yang aku dapat fikir setakat nie ye ! berjuang la untuk wanita hehehe *over sangat nie hahaha



add la abe x_x !

No comments:

Post a Comment