Tuesday 26 March 2013

REPORT

Assalamualaikum ! hye ! fuhhhh praktikal nie memang syokkk gilak but kalau kita buat sesuatu perkara tu mesti la ada yang spoil kan , yang spoilnya kat sini pasal report, kepada korang korang yang bakal praktikal tu sila jangan tangguh-tengguh report macam akak kau nie ye lecturer nak datang keesokan harinya malam tu baru pulun habis habisan buat report fuhh lotih den buat report untuk 6 minggu bai tapi nasib aku memang agak baik sebab my supervisor sign n siap bagi cemerlang lagi walaupon ade beberapa muka surat yang ronggak !!! hahaha walau pape pon aku bersyukur sangat2 sebab semuanya di permudahkan segalanya hehehe amin..selain tu berkat kawan2 kat bbm jugak haha thanks to akak2 n abg2 senior y sudi bagi idea untuk menolong yang menyakitkan hati pon nak kita nak ucapkan terima kasih jugak sebab dalam menyakitkan hati tu ade jugak la yang  lawaknya . lepas ni aku tobat dah tak moh dah tangguh report haha *ley caya ke taubat aku nie  ?angkat2 kening...bukan apa banyak sangat nok reportnya harian , mingguan n report akhir..sape x pening kan ? Btw tu jela kan aku nak bagitahu ah ha lupe lak nak cito lecturer aku datang tadi aku ingatkan dieorang just selak2 je kan ropenya selak 1 1 bai bulat2 mata lecturer tengok muka surat yang kosong kan yela..aku dah tanya classmate aku lec tengok x report then dieorang cakap lec tengok gitu2 je ha aku pon apa lagi gunakan lah kesempatan dari ayat2 dieorang kan tapi malangnya lecturer aku tengok 1 1 haha tapi macam yang aku cakap tadi lah kan aku kan nasib baik lalalala lec sign je tanpa banyak songeh hohoho






p/s : malas nak rotate


No comments:

Post a Comment