Thursday 4 April 2013

April sudaaa !

Assalamualaikum ! x_X sekejap je kan masa berlalu bulan 4 dah sekarang ni nati bulan 5 , 6 ,7 puasa raya masuk tahun 2014 pulak kan dan apa jadi dengan aku , jadi tua la kan hahahaha pastu nanti tahu-tahu dah nak kahwin je hahaha ! YEAY !! aku berangan je nie calon x dak pon , aku tunggu je sesiapa yang baik , kaya , hensem dan alim datang meminang aku cewahh demand aku kan nak yang macam tu tapi tak salah berdoa dan berharap  ?? korang pon mesti harapkan yang macam tu jugak kan hehehe *tak baik tipu dan pastinya tak lama lagi aku akan habis praktikal then cutii , yeay lagi tapi aku dapat sambung praktikal lagi yeay yeay lagi hahaha tapi tak panggil lah dah praktikal , aku dapat buat part time kat sini seronok la kan dari aku duduk kat rumah membesar kan badan baik aku g kerja, pegalaman dapat ilmu dapat of course la duit pon dapat kan hahaha !lepas cuti aku kena balik ipoh pulak ||_|| tapi tak lama sangat dah nati balik2 aku dah sem 5 pastu class , assigment , quiz , test , final then sem 6 pastuuu habissssssss...semoga aku dengan kawan2 aku dapat konvo sama2 nati dan segalanya die permudahkan Amin.....




No comments:

Post a Comment