Tuesday 9 April 2013

Kekecewaan ku !!

Assalamualaikum ! amaran ini entri sedih dan cerita ini sangat sadis okey untuk dikongsi , mungkin x sedih bagi korang tapi sangat sedih bagi aku okey , tak penah aku rasa sesedih dan sekecewa ini ! Amboi entri macam entri  putus cinta je kan , tapi ini bukan entri putus cinta tapi ini entri pasal pos laju haha bukan entri pasal entri orang di pos laju tapi waktu penghantaran pos laju uhuk uhuk biasala aku kan pembeli tegar barang-barang kat intenet nie uolsss know what dah lebih dari 3 kali aku kena pergi ambik barang kat pejabat pos laju sendiri . Korang bayangkan lah aku dapat pesan dekat 3000 kali kat mak aku jangan keluar  tapi mak aku keluar jugakk katannya baru keluar 5 minit pergi beli goreng pisang tengok2 surat pos laju dah ade tepek kat peti surat okey migrain aku kejap then kali kedua aku pesan jugak mak aku "mak jangan keluar tau nanti pos laju nak hantar barang " okey mak aku tak keluar tapi mak aku tidurrrr arghhhhhh~~~ sampai tak dengar orang pos laju panggil okey gastrik aku kejap , Kali ketiga pulak aku sendiri yang tunggu sebab aku cuti , Kesian kan aku yang tengah demam ni , tiba-tiba keluar ayat mak

mak : anis jom g beli barang jap kat eng hong

aku : malam karang r mak kak anis tengah tunggu pos laju nie

mak : ala dah pukul 4 setengah nie , esok kut dia datang

aku : yeke ? *buat muka tak percaya

mak : cepat ! siap-siap takyah mandi kau duduk je dalam kereta *alamak kantoi tak mandi hahahaha

then siap-siap beli barang dalam pukul 5.20 sampai je rumah aku terus g check peti surat then korang tahu ape yang hado dalam tu 

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


aku kecewa ! sekian




No comments:

Post a Comment