Friday 12 April 2013

Aku Sudah Gilerrr

Assalamualaikum ! hye geng hehehe harini aku nak story mory sikit neh aku rase aku suda gilerr la entah la sekarang ni kalau aku buat keputusan mesti tak tetap dan aku rase macam ada 1orang baik dalam diri aku 1 orang jahat alaa yang macam drama tu seorang pkai baju warna hitam lipstik merah sorang pakai jubah putih dengan serban hahahaha *tak payah nak drama sangat lah kan entah kenapa lah eh dengan diri aku nie contohnya   kalau aku cakap aku nak keluar dengan member2 aku then mak aku cakap x payah la anis ,mak nie nak g jalan n bla bla aku cakap tak kira nak pergi jugak than reaksi mak aku ||_|| tapi bila tiba aku nak keluar tu terus macam-2 ade dalam otak aku nie macam aku cakap tadi la sorang baik sorang jahat hahahaha korang pernah rase macam tu tak ? hehehehe selain tu ade jugak kadang2 aku rase sedih ? kenapa eh ? padahal tak dak benda pon nak aku sedihkan mungkin ni sebab stress kut kan ??

No comments:

Post a Comment