Wednesday 24 April 2013

Family day

Assalamualaikum ! halo uolss cito nie sabtu minggu lopas punye cito ye rakan rakan sekalian ceritanya begini tempat aku praktikal nie ade buet family day seronok beb + penat tapi hadiahnya berbaloi baloi kikiki kalau tak caye seronok tanya afiq sampai hitam legam muka die mandi kolan 5 jam baru naik makan nasi sampai dua mangkuk cendol die balun lapor sangat duduk dalam air tak mau naik , keesokanya mula la buat ayat tak nak pe g sekolah sebab nak tunggu putih hohoho family day nie buat dekat hotel dhe rhu dekat jela dengan rumah haku tapi i sedih sebab tak dapat cabutan bertuah sob sob sob ="( tapi sepanjang hidup aku nie nak masuk 20 tahun memang tak pernah kut dapat cabutan nampak sangat tak bertuah kan ? hohoho


ni malam aku kena hias2 rumah...tu aku nak buat kek kononya tapi malangnya sikit pon tak jadi maluuuuuu


kawan baik aku kat siniee !!! rindunya la kat dieorang nanti


pagi tu mula2 kena beratur panassss uolss


malass nak rotate..tengok tu gua menari cha cha chaaa hahaha


i jadi pari2 gedikk


aku yang palingg gemukkkkkkkkkkkkkk !


majoriti yang keje kat sinie semua kurus2 hokey sebab tu aku nampak gemuk #EH ?


rumah kuning nie tempat ke = 3


gua opkos la umah merah THE WINNERRR !!


rumah putih tempat ke-2

rumah hijau tak dak la pulokkkkk !!!!! sorry X_X

















No comments:

Post a Comment