Saturday 17 November 2012

GAJET IMPIAN

huit2 malam nie rajin pulak nak update sampai 2 entry kan ! memang la sebab tengah banyak idea nie sebab tu update kalau time tak dak idea paksa kawan2 cari kan idea hehehe tapi aku nie bajet ramai pulak yang nak bace kan ? kalau malu nak update takut xdak orang nak bace baik x yah ade blog kan? x gitu ? k la cukup meroyan setakat ini.dulu dah cerita pasal gajet tapi hari nie nak cerita pasal gajet impian pulak tu memang betul2 tinggi cita2 aku nie tapi x salah kan berangan dulu hehehe first gajet yang aku nak jeng jeng


DSLR !! memang aku nak sangat benda nie tengok budak2 sekarang kan jalan2 pegang dslr memang kelasss gitu kan gambar memang cantik snap sana snap sini hehehehe ! okey2 gajet yang kedua ialah :


samsung galaxy note hehehe tapi nak tunggu aku beli sendiri memang samsung dah keluarkan model baru la kan *sedor ler sikit diri tu student.Yang ketiga pulok nama pon impian kan tak dak had hahahaha

 alahaiii ipad.dan akhir sekali 


harapan aku untuk suatu hari nanti .insyallah




4 comments:

  1. Doa and usaha.. hehe. Kalau susah sangat, ambil je camera aku nie.. :)

    ReplyDelete
  2. simpan duit banyak-banyak, insyallah mesti dapat punya, tapi jangan risau lah tetang harga barang-barang gajed ni, sebab harganya mesti akan turun punya untuk masa hdapan :D

    ReplyDelete