Friday 9 November 2012

FINAL EXAM

hye lama pulak rasenya x update blog kan ? ehemm maklumla nak dekat final exam ni berdebar laa adui tapi x gune jugak kan kalau mulut je just cakap berdebar tapi x reti2 lagi nak study apoo laa entah lah sem ni aku rase malas sangat dengan banyak ponteng kelas nya dengan masalah lecturer nya semuanya aku rase down gilerr2 laa sem ni yelah masa sem 1 skema lagi takut giler nak ponteng masuk sem 2 mula ber jinak2 hamboii hahaha sem 3 amalkan selalu la kan hahaha bi n mandarin aku dapat c amacam hebak x ? hahaha macam haramm je aku rasa hari isnin ni markah pb keluar harap2 lecturer bersimpati dengan nasib aku neh jadual exam pon dah keluar haii tunggu masa je la nak jawap cuak pulakk rasenya. ok lerr x dok nok cite rasenya just ingin kan kemafaan dari orang2 yang aku sakiti doa2 dari keluarga dan kawan2 seperjuangan ingat aku dah sentiasa maafkan korang dan mendoakan semua kawan2 aku berjaya dengan  cemerlang .AMIN

* beria kan nak tunjuk jadual exam kan hahaha

nah nak tunjuk gambar orang nak ambik exam hahahaha


bubuyee

                                     


No comments:

Post a Comment