Thursday 1 November 2012

KASIH IBU MEMBAWA KE SYURGA

ASSALAMUALAIKUM ! hai everyone sihat ke korang ?okey mesti nak tahu apa aku nak cerita kan pasal ibu kan ? ade orang panggil ibu ni mak,umi, mama and yang paling gorgeous MUMMY  hehehe . Semua orang mesti sayang kan mak korang tak kisah la mak korang tu tak sebaik malaikat sebab mak korang tu tetap manusia yang mempunyai kekurangan kita sebagai anak mestilah menerima kekurangan mak kite sebagaimana mak kita menerima kekurangan kita sebab seorang mak telah bertarung nyawa melahirkan kita kat dunia ni memberi kita merasa nikmat hidup , memberi kita peluang untuk menikmati ciptaan Allah swt meskipun aku bukan lah seorang anak yang baik tapi aku tapi aku cuba untuk yang terbaik kadang2 tu ade jugak aku terkasar bahasa, menguris hati mak aku tapi rasa bersalah tu Allah sahaja yang tahu aku ego nak mintak maaf tapi aku mampu menagis dalam hati je Mak maafkan kak anis Alamak teremo pulak ! *_*..hehehe 


Aku jumpa artikel ni dekat facebook tiba2 aku jadi sedih bila baca pasal artikel terus aku teringat mak aku kat pahang apa lah agaknya yang dibuatnya semalam dia call aku masa aku demam aku jadi cepat marah dengar pulak afiq cakap merepek2 dengan aku terus aku letak fon tak cakap bye pon dekat mak aku agaknya orang sakit ni cepat marah agaknya kan ?.Tapi aku bersyukur mak aku masih sabar dengan perangai aku yang cepat marah2 ni dah la cerita aku pon dah letih ni nak tengok x gambar mak aku ? still nmpk muda lagi tahu walaupon dah ade anak dara n anak teruna

#kbye

No comments:

Post a Comment