Thursday 15 November 2012

SUASANA AKHIR SEM


hey ! huh kalau dah akhir2 sem ni memang penat nak mengemas semua barang lebih2 lagi sem nie semua barang aku kena kemas untuk diangkut keluar maklum la sem depan nak duduk kuantan kan..hadui agak pening jugak la aku nak pikir nak letak mana semua barang2 aku yang very the berlambak tu mak aku pon x datang ambikkan barang2 aku tapi aku faham jauh kan ipoh ke kuantan 6 jam kut kalau naik kereta dengan tol lagi hotel,minyak,makan dah berapa kat situ kan ala macam sebelum ni aku tak biasa je kan nak kemas2 barang2 semua nie hehehehe nak tengok tak suasana rumah aku akhir sem nie tapi suasana ni elok sikit la dari rumah yang dulu hahaha








ade macam rumah anak dara x ? hahaha *mata ke atas tangan ke bahu hahaha...

No comments:

Post a Comment