Saturday 3 November 2012

MELAKA BANDARAYA BERSEJARAH

Assalamualaikum  and very good morning kehkehkeh dah macam kat perhimpunan pulak rasenya korang2 penah g melaka tak ? mestilah penah kan dekat je pon kalau dr pahang or perak la kan tapi time aku pe g ni aku datang rumah qila kat labu negeri 9 lagi dekat nak pergi melaka , aku datang negeri 9 hari khamis , hari jummat jalan2 seremban pastu aktiviti hari sabtu aku n the geng pergi melaka naik kereta kakak qila iaitu kak ain ! terima kasih kak ain coz sudi bawak kiteorg pergi jalan-jalan melaka kak ain memang sporting laa ni nah tgk laa gambar kak ain yang sporting ni


kak ain yang sporting

mula2 kiteorang pergi kapal dulu jalan2 kat situ pastu pergi pasar samudera tu beli2 barang siap makan semua kiteorg pergi laa kat dataran pahlawan jalan kat situ masa kiteorg pergi tu ade jelajah abp ingat kan dapat jumpa aaron aziz tapi die datang hari ahad pulak x dapat la nak jumpa.aku nak cerita lebih2 xtahu sangat nama tmpt kat melaka ni  pastu bile nak balik tu ingat kan nak pergi zoo melaka tapi hujan pulak terus gerak balik seremban ok2 kalau korang nak tengok aku pergi jalan kat mane korang tengok jela gambar ni ok .












Ni la sedikit sebanyak gambar yang kiteorg pergi melaka.actually kalau pergi melaka boleh la jimat jugak makanan pon murah , cenderamata also murah tempat jalan2 tak banyak tempat nak masuk kena bayar. tu jela nak cerita bubbuuuuyeeeeee



No comments:

Post a Comment