Saturday 10 November 2012

ISTANBUL AKU DATANG !!!!! KASI ***** BINTANG


haipp hari ni aku hari sabtu yang cukup membosankan so, aku fana , syaza ayu buat la plan nak pergi mane so, syaza pon bagi la idea pergi rumah opah die yang gojez , peramah n pandai masak lagi banyak kut lauk die masak perhh memang tak penah makan lagi sampai 6 jenis lauk sekali makan dah la free pulak tu hahaha terima kasih to opah sebab membuat perut kiteorang kenyang sepanjang hari dan yang bestnya datang umah opah ade baby naufal uh comel sangat tetiba rasa nak kahwin n ade anak pulak hahahah nak tengok tak baby naufal yang super hot ni ? taraaaa

comel kan baby naufal  ?

okey back to our main topic lepas makan2 snap2 gambar dengan baby naufal terus pikir plan seterusnya semua terpikir nak tengok wayang mula2 check kat gsc online cerita istanbul aku datang xdak fana nak jugak tengok pegi2 eh ade pulak terus beli tiket cerita die memang best la lisa memang cantik giler2 tomok comel istanbul pon memang cantik nanti nak ajok husbeng g honeymong kat sana ler hehehehe . mula2 cerita die tu memang kelakar n sweet bile nak last2 tu agak la sedihnya aduii tomok maki2 lisa die pon ade girlpren kalau aku laa penumbuk aku bagi kat tomok n awek die tu n yang aku suka cerita tu lagi ade aizat,aizat memang sweet hehehe.tapi aku paling suka ayat "saya tak nak mintak peluang kedua cuma bagi saya satu peluang je " beto yang cakap ayat die pon lebih kurang macam tu la aku pon x ingat mane k la kalau korang nak tau2 lebih2 lagi sila tgk wyg or nak jimat budget download je eh.tata






No comments:

Post a Comment