Monday 3 December 2012

HELLO DECEMBER

Assalamualaikum hye korang ? sihat x ? nie first entry untuk bulan december..okey2 sekarang nie aku tengah cuti so , memang jarang la nak update2 entry nie eh bukan ke masa study pon aku malas nak update yelah kalau update selalu pon bukan ramai sangat orang nak baca kan..alhamdullilah aku baru je cuti untuk sem 3 rase macam kejap je masa berlalu aku dah nak naik sem 4,ingat lagi dulu masa mula2 nak masuk poli aku n memberku intan maisarah ke hulu ke hilir pagi petang siang malam memang muka kiteorang jela kat bandar tu kan sampai motor aku tu pon dah bosan asyik bawak je die sampai tergolek kiteorang kat tengah jalan nyahh..okey lah dah habis masa untuk flash memory zaman tok kaduk tu.

sebenarnya aku memang xdak gambar nak isi dalam blog nie haa tu yang letak gambar nie tu n lagi satu aku nak menunjuk yang aku dah pandai bawak kereta auto hahaha memang sungguh riak dan takbur aku nie.okey sila baling pasir kt aku hehehe ! nk tahu kenapa kena baling pasir nati la next entry aku cerita okey.first december nie aku duduk dengan mak saudara aku kat temerloh jage die hantar die pergi hospital maklum ler aku an anak saudara yang paling baikk hehehe *puji diri lagi kahkahkah.

No comments:

Post a Comment