Tuesday 18 December 2012

Akhirnya

Assalamualaikum hye semua sekarang dah jarang online broadband aku dah terminated ha x dok duit nak bayor sejak ade orang curi broadband aku, makcik aku xtau ha aku da beli broadband baru..hari nie je 18/12/2012 aku dapat dua berita sedih berita yang memang pasti tapi x tahu jadi nya bile jee..berita yang pertama tu private sikit pasal family kalau boleh aku x nak la cerita hal family dekat orang bia aku je yang tahu tapi x dak la sedih sgt aku rase ok laa rase sikit2 je tapi berita kedua ni ha x ley bla betul dia emmm dia orang yang aku tunggu selama nie akhirnya mesej jugak aku , macam happy je kan ayat aku tu hahaahhaha mula2 tengok eh dari die terkejut jugak la kan tetiba hambik kau jemput aku pe g wedding die rupanya die dah ada orang dalam hidup die segalanya dah terjawap kenapa die x mesej aku selama nie ok fine selama nie aku ingatkan die seorang yang berfikiran matang , caring je rupanyaa main2 kan perasaan aku je kalau dah namanya lelaki gatal tu mesti ada aku je yang bodoh !! lepas nie aku tak nak dah percaya mane2 lelaki jahatnya aku menghukum orang lain sebab orang lain kan yelah aku memang sayang kut kat die tapiiiiii die main2 je arghhhhhhh tapi x pelah doakan je kebahagian die dengan pasangan die...selamat pengantin baru ye.. harap2 kita tak akan terserempak or contact each other again pantang caras mengcaras nie terutama sekali laki orang meman prinsip hidup aku x akan sekali kali mesej dengan laki orang sebab nanti akan menyakitkan hati kaum aku sendiri cukup laa pengenalan singkat yang membahagiakan tuu bagi saya la kut bahagia hehehehe.....ingat pepatah nie kumbang bukan sekor bunga bukan sekuntum..okey assalamualaikum

No comments:

Post a Comment