Thursday 20 December 2012

CACAR MARBA...

Assalamualaikum hai korang ... okey kalau tahu ape tu cacar marba ? aku pon baru tahu la perkataan nie 2 3 tahun lepas mak aku la yang  bagi nama cacar marba kat aku nie ha..okey2 cacar marba nie mcm mane erk nak ckp ha maksudnya gini mcm bercampur aduk laa..okies aku nak cerita pasal cacar marba ni sebabnya aku an nak buat bisnes sikit nie then aku ingat nak pos je kat blog nie mula2 aku ingat nak cerita pasal flow hidup aku je kat sini  tentang diri aku , benda2 yang tahu emm oleh kerana aku nak buat bisnes aku campur jela maybe lepas nie aku x akan pos dah kut pasal diri aku kat sini ha bia je la ade kat entry lama2 je sebab nati entry yang pasal produk tu ke bawah susah pulak korang nak cari kan..kalau nak buat blog baru malas lah pulak aku kan nak kena edit2 die punye layout n design2 neh..ambik masa woo lagipun aku an tengah praktikal sekarang balik pon lambat hari sabtu pon keje so, gune jela blog yang sedia ada..kalau buat kat blog nie senang sikit orang nak cari produk kita yelah kadang2 kat fb tu dah berlambak2 tapi ada orang suka gune google nie ha lagipon pastu senang sikit nak tulis panjang2 pon xpe , pastu kalau orang tanya aku pasal produk2 nie senang terus aku bagi link blog kan..hehehe sebenarnya aku lama dah nak buat bisnes tapi xtau nak buat bisnes ape ? dari sekolah lg aku mmg aktif buat bisnes nie jual tudung , kek ,perfume, pad dekat hostel..k la nati aku balik rumah baru pos pasal produk pulak kirenya nie sebagai pemberitahuan okiess..kalau nak update sekarang aku kt opis nie ha xley nok masukkan gambar bagai..

No comments:

Post a Comment