Monday 27 May 2013

yeahhhhhh !!! gua cemerlang ?

Assalamualaikum fuhhhh lega yang teramat weh bila dah dapat tengok result yeahhhhh gembira la kan sebab aku hingat gagal dah tadi yela seperti yang sedia maklum aku sangat pemalas nak buat report hokey , serba serbi last minute yang paling tak boleh aku tak boleh terima aku boleh makan pukul 4 pagi hokey nak siapkan report kalau sebelum2 nie jangan harap laa kan nak bangun masa spm pon aku tak bangun pukul 4 pagi okey...lepas aku present haritu ade laaa aku terpikir kan rase macam tak lepas je pastu mula laa kepala hotak aku nie dok pikir kalau aku fail li nie terusss aku tak nak belajar dah aku nak kerja lepas aku kerja aku nak kahwin lepas nak kahwin nak ade anak ? kahkahkah panjang kan cita2 gua kalau fail hahahaha..takpelah nie semua rezeki allah nak bagi...x sampai sebulan dah nak balik ipoh semula arghhhhh nak bawak mak sekali boleh x ? hehehhehehehe


semangat gua nakk cerita...hehehehhe kalau gagal idok laaa gua nak cito hahahahahaha

No comments:

Post a Comment