Wednesday 15 May 2013

Misi Baru Think Positif

Assalamualaikum ! mulai hari ni aku nak lancarkan misi pemulihan akhlak iaitu aku nak sentiasa berfikiran positif x moh x moh da buruk sangka kat orang , kalau kita cepat buruk sangka kat orang apa yang kita dapat ? cube kome bagi tahu apa yang kita dapat ? xdapat apa daaaaa...lebih banyak keburukan daripada kebaikan kan kan ..dulu aku dah pernah try untuk sentiasa berfikiran positif tapi tak menjadi sebab aku tak dapat dorongan dari sesiapa kut yelahh mana ade aku bagitahu orang pasal misi aku nie dulu tapi sekarang ramai suh aku berfikiran positif...hohohoho i want make my life full meaning hahahahahahahaha...betul ke ayat aku tu ? huhuhuhuu lagi satu kenapa aku nak lakukan perubahan nie maybe faktor-faktor usia kut yelahh aku kan dah masuk 20 kena sentiasa chill dan berfikiran lebih matang..malu dooo kalau muka dah matured peragai macam budak budak hahahaa..


stop think about things make u worries and move forward hehehehe...

No comments:

Post a Comment