Wednesday 15 May 2013

Saya Datang Ipoh Harituuu...

Assalamulaikum ! cite nie sebenarnya cite lama tapi x dak la lama mana baru je minggu aku lepas aku melakokan babak nie hehehehe..aku mestilah pelakon utama dan nur ain ismail yang kecik molek tu pelakon extra je boleh ? hehehee hari sabtu minggu lepas lepas sebelum minggu lepas aku pergi rumah ain dulu kat seremban then ahad baru pergi ipohhhhhhh ! aku dengan ain dari tiroi terus pergi kl sentral hari ahad , lepas je dapat duduk dalam train jomm kita sarapan dulu


nyum2 sedapp woooo hehehe tapi disebabkan sarapan ni jugak r kiteorang hampir2 tertinggal train tahuuu...dengan gula n sudu lupa nya nak ambik  tuuu nampak tak burger yang dalam kertas putih tu habis tergolek atas lantai hai apa la nasib kami nie dah la burger tu orang mcd  kasi tu free marah sangat degan aku agaknya suruh dieorang cepat...aku datang ipoh nie untuk presentation untuk latihan industri aku fuhhh berpeluh aku nak siapkan report yang macam haram jadah tu hehehe


walaupon air teh tumpang atas seluar sampai bangla dalam train tu terpaksa mop tapi kami tetap senyum hehehehe*happy muka x nampak jerawat kekeke


jabatan teknologi maklumat dan komunikasi kebanggan ku  gituuuu hehehe lamanya tak datang sinie dalam 5 bulan kut hehehe rindu kekekke masa nie datang untuk present walaupon tak ready pape pon lagi


lepas present jommm kita g bergonjeng hehehehe hujan lebat giler oi lecun gua tapi demi nak pergi aeon gagahkan jugak laaaa



lepas beli n minum2 kami pun balik sedia menunggu hari esok untuk pulang ke markas masing-masing..






No comments:

Post a Comment