Wednesday 1 May 2013

Tiba - Tiba Malang

Assalamualaikum ! dengan langit yang cerah lagi bersinar gua ingatkan panas hingga ke petang rope ropenya hujan di tengahari gitu laa nasib gua ! ginie cito die aku g makan tengahari dengan kak linda  sarimah n alin then bila dah siap makan balik semula kan tompet kojo time tu laaaaa malang nya nasib gua terkepit pintu kereta hahaha mula2 memang aku blur gilerrrr la kan zaasssssssss aku punye terkejut kau cepat2 aku g klinik   , tempat keje aku nie memang ade klinik sendiri....haduiii sakit gilerrr beb terkepit pintu neh gua nagis bile dah x dak orang hahahaha...


Nampak mcm sikit je kan tapi sakitnyaa allah je yang tahu weh! nanti alin n mr zahar cakap kuku jadi biru n then hitam....burukk !!!!mak oiiii lama siuttt seminggu or 2 minggu baru dapat jari yang asall lamanyaaaa...Nasib laa gua tak bertunang ke kahwin ke dalam masa terdekat nie kalauuu x malu i mak mentua tengok jari menantu die buruk kekekekekeke

No comments:

Post a Comment