Saturday 20 October 2012

MY COUSIN WEDDING

Hye everyone ! thanks kepada yang sudi lagi nak baca blog yang tak berapa nak menarik n cantik ni k..ok2 kali ni aku nak cerita pasal wedding my close cousin iaitu suehada alola dengan lakinya yang telah selamat menjadi suaminya..suehada alola ni cousin belah ayah n the first time i be the her pengapit (sorry ayat bi terabur maklumlah bi kat sekolah tak berapa nak semengah) akhirnya kahwin jugak setelah 21 tahun hidup as a anak dara tapi yang tak seronoknya xdak laa nak pe g jalan2 dah macam masa kiteorg muda2 dulu eh aku muda lagi die yang dah tua hehehe (SORRY KAK SUE) wedding die walaupon tak berada nak grand sangat tapi boleh la nak tunjuk kat korang gambar2 masa event tu tpi tak elok sangat la bukan gune dslr pon kan hewhew..











tu jela gambar yang dapat aku upload banyak lagi nak korang penat lak nak scroll ke bawah kan..actually masa wedding kak sue ni sekali nan jemput menantu abg die yoyo ade la jugak sekeping dua gmbr die yang aku ade..


nampaknya semua sepupu2 sebelah ayah aku semuanya dah kahwin tinggal anak2 ayah aku je yang belum..tunggu la 5 6 tahun lagi hehehe nmpak kegatalan di situ..hehehe k la x dak pe dah nak cite..bye bye


No comments:

Post a Comment