Sunday 7 October 2012

gajet

kalau boleh sekarang ni hari2 nak update blog ,  blog ni boleh dikatakan ala2 diari la kan boleh cite ape je kite nak kan ... ok la arini aku pilih nak post pasal gajet ehemm gajet la sangat kan hua hua hua aku pon tak tahu la apa yang aku nak cerita ni menarik ke x , korang bace jela kalau rase tak boring close je ok.  mula2 aku pakai hp sony lepas hp tu rosak terus laa aku beli hp yang tak berapa nak mahal ni walaupon murah tp tetap boleh call n messages jugak kan maklum la org yang tak berkerja mcm aku ni meharapkan ihsan mak ayah jela


haha ni la hp yang aku ceritakan tadi banyak jasanya hp ni tau..hp ni aku beli masa sem 1 , sem 2 pon still gune fon ni lagi n masa cuti semester tambahan pulak duit ptptn ade balance aku pon merengek dekat mak aku nak pakai yang canggih sikit hehehehe hasil rajukan dan bebelan mak aku pon dapat la hp ni taraaaaa

masa beli excited lee jugak maklum la dah lama tak pakai fon mahal  tp hp nokia tu pakai jugak sebagai backup la tpi pape pon aku hargai sgt hp ni sbb mak aku bersusah payah nak tunaikan permintaan aku yang melebih lebih ni , oleh sebab excited nak cite ade lagi gmbr jeng jeng 




n gajet yang terakhir aku ade calon calon nya ialah laptop . laptop ni aku dapat masa sem 1 laptop brand dell  ni ayah angkat aku yang kasi sempena masuk poli hahaha nak tgk gmbr laptop kat bawah nanti kecik pulak hati laptop gua tak masukkan gambar die


ni jela harta yang aku sedih kan haa huawaaawaaaa. sekian terima


No comments:

Post a Comment