Saturday 6 October 2012

ache , pimple , jerawat

rase macam dah berhabuk blog aku ni fuhh fuhh ! malam ni tergerak pulak hati aku nak update kalau update selalu pon bukan ramai followers kan..ehemmm hari ni aku nak cerita pasal je je jerawat, ok kenapa aku nak pilih nak pilih tajuk ni sebab korang tgk la ni ape dah jadi dengan muka aku..



tengok bertapa berbeza nya kan muka aku..aku pon kurang pasti ape sebab nya tersalah pakai produk , buatan org astafiruallahhalazim memang x dak la kan org nak dengki2 bagai kat aku kan..dah la jadi seminggu sebelum raya memang spoil mood betul, first time aku nagis sbb muka jadi mcm ni pergi raya rumah saudara mara, kawan2 semua tnya " anis kenapa muka jadi mcm tu ? OMG  menambah kan stress aku tp aku tak salah pon kat dieorg mesti dieorg terkejut kut cube tgk muka aku yang sebelum ni ok je kan normal skin..Korang korang kalau ade petua cube la bagi kat aku pasti aku cube...tpi skrg dh makin elok tinggal parut2 je.




Alhamdulillah aku kulit aku makin baik , baik dan baik walau tak baik sepenuh nya tapi bersyukur la drpd kulit yang masa yang mula2 jadi tu..AMIN




No comments:

Post a Comment