Saturday 20 October 2012

ADIK KU SAYANG

Assalamualaikum nak tulis lagi nak tulis lagi heheheh bosan la x dek ape nak buat sebenarnya banyak assigemnet tapi aku je yang malas lagi 1 sbb "my Kumalasari " x sihat semua keje pon x jalan yela aku pon bukanya pandai sangat nak wat pbt ni sorang susah seh nak pecah otak aku ni ha ok2 mengarut dh tu emm aku nak cerita pasal adik aku pulak kali mmg aku rindu sangat kat dieorg dh 2 bulan lebih kut tak jumpa kut memang la sebelum ni pon berpisah jugak sebab aku , aizat n yasmeen semua duduk asrama afiq je tinggal nan mak aku lagi  sebab die sekolah rendah n masih kecik nak hidup berdikari..nak tgk x gmbr adik2 aku ni ha nak tunjuk









ok la ni la adik2 aku yang aku sayang masa kecik2 dulu kiteorg ni memang suka bergaduh tapi bile dah besar ni semua dh ade life masing tapi dh tak gaduh sbb jarang jumpa semoga Allah s.w.t satukan hati kami tak bergaduh saling sayang menyayangi menjadikan anak2 soleh solehah yang boleh menjaga mak ayah kiteorg...AMIN

No comments:

Post a Comment