Saturday 20 October 2012

cooking

Assalamualaikum dah lama rasenya tak update blog . Ni semua sebab broadband tak bayar lagi , dah akhir sem ni  semua  dah pokai ok stop2 bagi introduction entry kali ni aku nak cite pasal masak memasak ni . Start aku belajar memasak ni bile dah duduk rumah sewa sekat ipoh ni nak save punye pasal kan terpaksa la ingat balik cara2 mak aku masak walaupon rase die tak sedap tak masih boleh di makan oleh manusia hewhewhew.. korang nak tgk x ape yang aku dah berjaya masak tp ni bukan masuk sorang2 ok hasil tangan team syaza gojes jugak hewhewhew..jeng..jeng..jeng








OK ni je gambar yang aku jumpa sebenarnya bnyak lagi tapi mane entah gambar yang lain semua dalam laptop ain malas nak gigi biru nak cari USB ntah mane2 cukup malas hehehe..k la kalau rase terliur (mata ke atas) boleh laa mintak resepi ea hehehe..

No comments:

Post a Comment