Tuesday 9 July 2013

Ramadhan

Assalamualaikum ! fuhhh agak lama jugak la aku tak update blog nie kan..aku memang nak update tak memandang hidup aku busy mengalahkan bill gate ku biarkan blog ini bersawang hokeyyyy ! hehehehe sekarang ni aku ada kat ipoh untuk meneruskan kehidupan aku sebagai seorang student politeknik ungku omar yang mahsyur ni *muntah k ayat skema sangat...esok semua umat islam yang tiada keuzuran dan halangan akan terjah ke bulan yang mulia iaitu bulan ramadhan..aku agak sedih jugak la sebab selalu tak dapat berpuasa dengan keluarga aku merasai duduk satu meja ramai2 dengan macam jenis makanan n air tapi takpe kita cool je hehehehe...kalau bulan puasa nie mak aku agak sibuk biasa laa bulan puasa income masyukkk sikit tak sabar balik nie nak tolong mak aku menyimbul kuih popia sampai tengah malam , aku tabik spring laaa kat mak aku ko bayangkan lah eh bangun masak sahur untuk kiteorg pukul 4.30 kejut kiteorang makan dalam kul 5 macam tu lepas siap2 makan terus buat kuih sampai kul 1 non stop *tipuu je ada la jugak behenti sembahyang kemas2 rumah sikit kan... kuat sungguh mak ku ni..tapi kadang2 jela mak aku masak untuk kiteorang berbuka yelahh mana sempat kan beli je kat bazar ramadhan sonang cite..k la apa pun marilah kita mengucapkan rasa syukur kerana masih diberi kesempatan dan peluang untuk berada di bulan ramadhan bulan yang penuh berkat nie..k lah nie jela dulu eh setakat nie*jangan lupe baca niat puasa k


*untuk orang yang rindu aku k hehehe

No comments:

Post a Comment