Saturday 20 July 2013

Lost World Of Tambun

Assalamualaikum hye hye hye..*konon comel buat macam tu kan hehehe kesah pulak kan ?? huhuuhu exceli ni cite lama tapi masih tak basi hokeyy hehehehe korang pernah dengar x lost world of tambun ? mesti lah pernah kann jgn ckp x pernah ...tak perak lah macam nie kan hahaha eh eh  aku tulis tulis nie macam semua orang perak je kan baca blog aku hahahha takpe2 nyah kan perasaan itu..masa aku aku nie kiteorang pergi berlima je aku , syaza , ain , qila and fana , ayu tak dapat join sebab die heboh nak balik pd kan huhuuhuhu pergi la kau balik sinunn hahaha..sebenarnya lama dah aku nak pergi lost world of tambun nie , tapi sem 5 baru aku dapat pergiii oleyy ! uhuhuhu aku ingat lagi masa sem 1 member aku si kay ni menghanjing kan aku pergi tangkap gambar kat luar lost world of tambun jee konghajorr betull..kau tengok kay sekarang ni aku dah berjaya masuk dalam niee heavann huhuhuhu.. jom tengok gambar : D


ni masa ontheway nak pergi choiii betul mulut dieorang nie cakap aku baru balik mahkamah kena cerai..biler i dah kahwin nanti i nak jadi isteri mithali mane boleh kena cerai kan hahahaha



harga tiket sebenarnya yang macam kat atas tu tetiba rezeki turun dari langit hade makcik tu kasi vouncher ni kat kiteorang memasing berebut nak voucher ni siap buat muka tak puas hati lagi tak dapat sekali 1 kopun nie boleh guna 6 orang da


kat depan pintu masukk ! tapi gmbar mandi tak leh share la banyak yang sensorr huhuhuhu sorry angat2











malas lak ai aku nak taip caption untuk satu satu gambar kan so , mari aku gabungkan makanan kat sinimemang mahal la dek non kalau kat luar nasik ayam paling mahal rm5 taip kat sini rm7.50 dengan ayam mentah nyaa tapi aku tetao habis sebab ? sebab mahal lah kan hahaha ice krim tu sedap menyesal tak beli tu ain n fana yang punyeee..hahaha okey2 nie nak bagi tips nie kalau korang nak main gelongsor tinggi tinggi tu korang kena pakai legging panjang okey kalau tak , tak boleh naik senasib lah korang dengan budak mulut muncong yang kat atas tu hahaha ha lagi satu make sure lengging korang tu tebal ye kalau tak ,senasib pulak dengan aku terkoyak bai masa terkangkang nak naik pelampung eeeeee maluu hahahhaha..pastu kat sini korang boleh main mainan2 die semua free hokey masa main mainan2 tu xdak gambar sebab henpon tinggal dalam loker, loker kena bayar rm10 ok dah la loker kecik sungguh tak berbaloi...okey lagi 1 kat sana ade banyak kolam tau untuk dewasa , kanak2 , yang panas sikit yang teroverrr panas pon hadooo














lepas mandi kiteorang siap2 nak pergi jelajah lost world of tambun rugi la kalau masuk setakat nak mandi je kan yang harimau2 tu kiteorang tengok show die aku dh hilang ingatan dah pukul berapa die buet sorry eh hohohoho..





















kat sini macam tempat tau ade swan , mendulang tempat tv entik , basikal , gajah , gua , rabbit wonderland , ulor macam macam jenis ulor ade besar spesis anakonda pon hade takut mak nyahh..pastu kat sini burung die jinak jinak hokeyy semua muka tahan geli pegang burung tu kau tahu burung kakak tua n burung nuri nampak je comel tapi semua  suke patuk orang tau , dalam kepala hotak aku nie kalau la die patuk muka aku haiii tak raya la aku tahun nie hahahah tapi nie aku pergi sebelum puasa okeyy hehehhe..kat sini kan tandas die memang cantik giler hokeyyy klasik nak mampus aku sukeeee siap cakap ngan budak2 nie kalau aku ade rumah sndiri nanti aku nak buat tandas macam kat tambun huhuhu aku nak tidur terusss dalam tandas kahkahkahakahkah.. k lah dah lenguh dah jari jemari ku ini menaip byeeeee assalamualaikum for the close entry 











No comments:

Post a Comment