Sunday 21 July 2013

happy ramadhan with them

Assalamualaikum yang baru nak mula baca blog saya tu..rajin tau aku update blog hari nie kan ? bio la x dak orang nak baca nanti bila aku dah anak berderet aku nak suruh anak anak aku jee baca kahkahkahkah gatal sangat kan statement hehehe..ni puasa kali ke-3 aku sebagai student puo mungkin menjadi yang ramadhan aku yang terakhir puasa dengan gojez in the geng sobss sobss tapi aku lagi sedih kut sebab dah berapa banyak ramadhan aku tak berpuasa dengan family aku..eh eh kejap aku nak buat entry gembira nie apahal nak masukan cite sedih nie..mari kite bercerita pasal benda2 yang happy n good2 jee hahaha weekend nie aku tinggal berempat jee macam biasa presiden gojez syaza , ain n fana so mari kita berbuka die luar okeyyy....petang tu kiteorang kuar dah lewat sampai aeon station 18 lagi la lewat kan so tak dak makna nyaa nak dapat tempat makan so , beli air mineral berbuka kat surau , sembahyang maghrib berdesop kiteorang masuk kenny rogres nyummm nyummm cube resepi baruu nasi tomato marvelousss hahaha


tapi syaza yang kesian nasi die kurang masak tapi kiteorang punyee okey2 jee boleh laa ayam sedapp , kalau kat kenny rogerss nie aku paling suke banana muffins nyumm2 tapi masuk aku pergi nie semua dah habis tinggal vanilla je ..vanilla pon boleh la dari xdak kan


blog aku haruslah tempik gambar aku kan hewhewhew tudung semua nak kangroo kan hahahaha...lepas pergi makan terus kiteorang pergi g jalan aku nak cari kasut nak bawak pergi kelas aku cadangkan lah kalau nak beli kasut baik pergi aeon station 18 nie macam kedai2 kasut compare daripada pergi jusco n ipoh parade tak lawo semuanyaaa hahahaha


nie laa yang aku pilih selesa jee bila pakai tapi kan aku makinn pelik dengan diri akuu kenapa taste aku dah berubah ???? oh maigad adakah aku sudah boleh masuk dalam golongan wanita berusia ?? TIDAKKK okeyy hahaha..






No comments:

Post a Comment