Sunday 13 October 2013

Kellie's castle

Assalamualaikum .. harinie mood tetiba nak main taip2 kan tapi tak dak benda nak taip sebab minggu nie minggu study exam , assigment pon dak ilekk so , mari kita taip entry untuk blog wahahaha pe g lantak orang nak cakap apa kan , aku sebenarnyaaa maluuu kalau kawan2 aku baca blog aku depan aku tapi dieorang nie kong ajooo sangat saje nak menganjing aku tauuu housemate , roomate , classmate semua sama sajooo nak melahanat kan aku...benciiiii kalau nak baca , baca r kat umahhh nak kutuk kee bagi aku x dengor okeyyyy hahaha..okeyy banyak sangat membebel nie hahaha

Jom kita cite pasal g  kellie's castle..sebenarnya aku tak ingat dah tang biler aku pe g nie maybe sebulan yang lepas kut kahkahkah takpelah kan asalkan ade modal nak cite...biasa r kalau weekend memang tak ramai orang kat umah nie so,yang tinggal kite g rondaa ipoh nak babyy blueee kekeke tapi kelliie's castle nie kat batu gajah tau tapi kalau dari rumah nie tak sampai sejam pon kalau kereta ko ferrari 20 minit dah boleh sampaiii wahahaha.


aku , syaza gojess , ayu nawikkk and ayu barbie doll yang poiee
  

kalau dulu boleh pkai student card tau rm3 jee masuk sekarang dah tak boleh dah tukar owner katanyaa haduiii mahall tauu...tapi kalau masuk tu tak dak orang jaga pon boleh jee kalau nak masuk free takut kena kejorr hantuuu pulok nanti masuk istana die free kekeeke


sebelum masuk gambor dulu..

jom laa tgk gmbr jelaa duluu








ade banyak lagi gambar tapi aku malas dah nak upload almaklum laa aku tak cukup kayo lagi nak pakai streamxy yang boleh tgk youtube zasssss jeee tuu..byee2


No comments:

Post a Comment