Sunday 13 October 2013

Final exam

Assalamualaikum ! sebelum study ke hape kite up satu entry kekeke eehemm serious weh subjek sem 5 memang mencabor otak aku nie ha .. kalau sem sebelum2 nie mana laa nak hade aku buat assignment sangat , sebelah mata jee aku tgk orang buat assignment banyak2 kahakhakhakah kantoiii !! lagipon kalau kerja last minit memang favourite aku letewww hakhakhak..tapi sem 5 nie aku kena banyok2 la bersabor yopp dengan projekkk yang macam hemmmmm yang mampu mebuat kan ku semput tapi takpe kita susoh2 duluu nati mana tahu dapat projekk terbaikk kan puiiiii...hahahaha..sem nie aku harap2 laa pointer aku tak jatuh kedebom kedebom sediyyy weh tgk result sem 3 suam suam kuku jeww .. kalau sem 4 idok laa aku hambik final sebab li kan tapi stresss laa pulok nak tulis report aku berzikir jee tiap malam depan buku report tu nak tulis hape nie nak tulis hapee niee..hahaha..So mari laa kita sama2 pasang azam nak tamboh tamboh nombor kat result tuu jangan cakap je usaha tu sekali doa jangan laa lupa kekekeke...ehemm aku harap dengan pengorbanan aku tak balik raya haji nie aku dapat laa yekkk result yang boleh buat aku tarik nafass lega sikit..bye2

No comments:

Post a Comment